Nov 3, 2008

borink punye pasal keje aku ngan mmbr makan jer.haha

#ni kuih BaTik#
p/s:tak macam kuih batik..haha


rupa tak penting r..haha
yg penting SODAP!!!..
huh,manis beb...
mcm coklt cbry.
tp yg ni lgi sodap.
buatan anak dara katakan..huhu


ari 2 yg dtg sek bpe org jer..huhu..yg lain enth p mana.
ye laa pas abiz exam..class tak ada.
kitaorg wat hal sndiri r..tgkap2 gmbr jap.huhu



puas makan kuih batik fbret aku kali ni..ye laa ramai tak de..
tgkap jap gmbr ngan mmbr..



nak hilangkan borink..
kitaorg debat jap pasal "islam",snstif beb...Kunci'y
bila mmbr aku bangkit isu pandangan orang kafir pada islam.
dia kata pakwe dia dr UiaM 2 yg cite kat dia..
so dia cite blik kat kitaorg..
1.kenapa org islam sujud pada batu hitam???
kaabah?..
2.org yg bernafsu lg tinggi imannya???

ahh..pening beb..
huh,byk lagilaaa..sukar utk ddebat coz masih mentah.
kena imprv ag nih..byk perlu kita pelajari ttg islam
..Allah maha mengetahuiii..
lgi maha pengampun.

stop jap pasal isu tu..

kita org g main saidina jap...huhu
nie kes tak ada keje..kitaorg jadi kaya jap.
hahaha..ada mflis..bgkrap abiz.ahaks..jtawan
tapi wit palsu je laaakan..hehe





byk'y umah yg aku bli..huhu..



huhu..main punye main..kuih batik ni dah nak abiz da..
spnjg hri tu..keje kitaorg abiskan masa dgn bnda2 tu je la.makan,jalan2 kat sek,pastu tolong ckg jap..borak2 kosong..
semua ckg bz lyan kertas exam.



p/s:.tak ada keje cr keje..

No comments: