Dec 23, 2008

4y2y

hOohoo..
akhrnya dpt sign in..


12hbln12 hri 2..aku ikut prgrm 4y2y..
anjrn belia dan sukan..kat ikbn pagoh
masalh aku..matlamat progm ni pun aku tak tau..
yelaa..mmbr aku call..nak ajak joint g sne..
so dr borink duk umah..
ikut jelaa aktv area daerah segamat punye progrm..
hampeh..
macam percutian yg mmbosankan..
kitaorg g sne makan,tido n berborak ngan tenaga pelajr kat sne..
dsebalik takbrnya no coment..
mbosankan..
kne usha2 ngan mamat2 kat ikbn..mcm tak pernh nmpk pmpuan..
giler..
biaselaaahh tu...
tabiat..
hri first je ada progrm..mlwt makmal..


just ada laa jugak ilmu..tentang buatan..acuan..kemahiran bdk2 ikbn belajar..
byk sbnrnya pic..tp malas nak upld kat sni..huhu..


nie pic spntan..bila tgk cantik lak..
dr belakang bdn laki group aku..

hri ke2 n akhr..tak ada yg nak dkogsi..coz duk jer dlm hostel..hampehkan..
mbosankan..mcm tak skses jer matlamat 4y2y kali nie..
mcm mbazir wit kerajaan..coz aku g sne free..
huhu..



smpai sni jer..td duk upld tak leh done lak..huhu..ada problm r aku'y blog nie.
tak thu knpe..
ms blk pun..kkitaorg bla mcm tu jer..pelikkan??..tak ada mjls penutup..
frst tm g progrm yg mbosankn..huh,

No comments: