Feb 18, 2009

tag dr Cikserai::safra

salam
bored..duduk rumah...dr terbaring..nothing to do..so,aku hbskan ms kat blog nie..dismpg segera myelesaikn assgmnt.nk seach bahan2 assgmnt lg n nak pk tuk design baju pertina pra-u..design terbaik jer yg terpilih..tp smpai skunk aku tak wat ag.....hmm,anwy myfriends ada tag aku..tp aku duk save..tak out2 utk d post..ok saf aku dah wat..

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
benda ek??..hmm,duit kot..klo tak mcm mne aku nak bli apa yg aku ske..
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
hmmm,kasut
3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
enth
4.berapa lama hubungan kamu berkekalan?
hbgan ape???..hmm,hbgan nagn family trus berkekalan r..huhuhu
5. Adakah anda dilamun cinta?
ye ker dilamun cinta..?
6. Dimanakah restoran terakhir kamu mkan malam?
hmm,lupe nme tmpat
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
mutiara sastera tradisional
8. Apakah nama penuh kamu?
nurul nadhrah mahbob
9. Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
my MoM..byk mgadu ngan dia..
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
entahlaa..
11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
bibi,pika,alyn,ani,wan,fatimah,ila,ikha
12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
time msin basuh gosakkkkk.huhu
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
tmpt y romantik kot..huahua-pantai
14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
safrahehe..mcm mne ek..knal dia 1mgu jew kat sek lama..smkl..tu pun tak ingat..jmpe dia kat dunia online..
baik..

kocik kot..kikiki
umo 19thun..
sweet time syum kot..
amik stpm sme ngan aku.tp sek lain" r
15. 8 perkara yang amat saya gilai?
gilai ek??.

mgumpul jam tangan
minyak wangi
mgarang novel..
enth laa..
16. Pelukan atau ciuman?

enth
17. 8 perkataan yang sering diucapkan?
tak perasan r ..
18. 8 buah buku yang paling baru baca?
lupa apa nm novel tu..tp islamik'y laa..

mutiara sastera tradisional
saudagar besar dari kuala lumpur
.....itu je kot
19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali?

Tanpa-malay
izinku pergi-malay
Autumn in My heart-korea
almost love-korea
I think I love you
sahabat
Ainul Mardiah-nasyd
Selamat berjuang-nasyd
20. Mari Men-Tag 8 orang lain
sape2 jela
::tag lagieee=)::

No comments: