Oct 9, 2009

tenang hatiii Q



ni adalah pandangan yg memberi ketenangan pada aku..lokasinya kat belakang taman perumahan yg aku diami..area pulau penarik yg penuh cerita ahakz..aku skunk tgal kat taman serom utama ,sg mati ..dekat sgt ngan umah kg menteri johor ..
ptg 7oktbr aku ngan adk angkt aku siar2 kat pulau pnrik..aku pun ngan hpy yer tgkp gmbr2 swh padi tu..cantik n tenang giler..kehijauan..dlm keadaan yg agak tension sbb asik exam je kan..so g la pas kan tension kat situ..huhuhu..dengan langit biru yer..hehe..pas tinjau2 pemandangan kat situ..aku g lak lepak kat kedai cermin mata..hmm nak wat cam ne ..mata aku ni perlukan cermin mata gak coz rabun..dah 2thun tahan ngan mata rabun nie gara2 dah 5 kali patah.. cermin mta kali nie aku gne wit sndri..wit yg aku simpan..so dah kira2 kene rm230 aje..so tgu laa dlm bpe hri nie..pening aku ni akan hilang ler.ahekhek..
mgu depan 12 /10 aku start exam pra stpm..slip trial mgu depan dpt..aku just dpt 1A2b1c..alhamdulillah ..pas ni tingktkan prstsii..jgn putus asa..byeeee

No comments: