Feb 8, 2010

hye semua


salam,


haii uall.. lama yer tak update.2 bulan woo..aku kat sini sihat - sihat jer.. tahniah for my best friends time kecil-kecil dulu assebab sambung stady kat arab saudi. sorg lagi ila sekarang tengah prtkal kat pahang.n sorag lagi nani skrg sma mcm aku menunggu stpm..huhu.seronokkan dgr sahabat-sahabat lama sambut stdy jauh-jauh..aku baru je bhenti keje kat airpot. hmm keje mengemas dalam kapal terbang dr luar negara.mcm mencuci gak..betulkn tali pgang,lap meja,betulkn kerusi,tuka srung bantal,vcum,letak selimut..seronok keje kat situ.. kwn-kawan semua sprtg.. ada shf pagi n malam.. gaji basic 700rts n lau rajin oti leh cecah seribu lbih.. lau nak oti tu tdo la kat b6 yang tersedia di tempat keje.. byk sgt pglaman yg akan korg dpt..bila tgk gelagak penumpg time keluar dr kapal.. dr pd tak tahu jd tahu.. dpt la rs ddk kat bsnes clas..makan-makan dlm kapal.. mcm2 lagi laa..ada la jgk kan pglmn tu..hehe..hp tak leh bwk naik kpl.. kwlan memang ketat la .polis bantuan duk cheak jelaa.. pernh la gak terjmpa duit arab.. tp aku biarkan jela kat situ.. dak ni jmpa hp .. jmpa mcm-mcm laa..kpl yg aku naik..kapal arab saudi,srbaya,thailand,Mas,emirates,Vietnam,bgladesh,sri langka, nme ringkas ye.BG,MZ,SJ,BJ,EK.. kena tau la kapal apa yg kita naik.. dlm pic ni aku snap wktu subuh,.. depn tempat dak-dak omniwise tinggal.pejabat.. stor..bkaroke,tidur ..semua kat dlm ni.. depan b6 yer kapal-kapal malaysia la. Mas..

ni kotak tisu kapal emirates.. syg tol byk yg lebih d buang je.. tak leh bwk keluar..pen emirates.. byk aku jmpa..tp tak leh bwk lik..kena buang.. mcm-mcm laa.. spu tangan pun.. huhu..

No comments: