Jul 23, 2010

hafy bufday foy mey..

Yeahhhhh !.. penulis blog ni.. dah cecah agka 2 kat depan.. dah 20 tahun.. hahah!..
 Selamat hari lahir la untuk diri sendiri
 n thankz !!!!!!!.
terharu dari shbt2 ku semua..

paling menyentuh jiwa..ofcouse dari hafiz!!.. haha..
sgt2 menikam di hatila.. ingat sampai bila2 tu..
http://www.youtube.com/watch?v=e9mRi9dvgXY

ke 2.. dari budak2 roomate.sai,teyha,mira. sempoi la korang..
aku sayang giler korang.. sangat2 teruja . korang memang wat rumah
tu jadi meriah.. stiap masa. tak kira time. ahakz

ke 3.. dari sahabat2 aku.. syeikha, safeeka, bibiana and syafiqah..
dalam kesibukan diorg. ada aku lgi di hati.. thankz u ..
sayang kamu...

ke 4.. hmm, dari ex bf..redzuan!!.. haha.. dia dah ada gf baru taw..
wan,my sahabat jgk tu. dri sek..now kitaorg stel cool friends..
dah ada gf ni.. name aku ofcouse dah drop..hahak.. tp sempat ucap.
thankz la..

ke 5.. dari jeffy.. sahabat aku.. chines indonesia.. yg sedang pratikal medical..
dia tu.. sangt seronok la. bual2 .. chat dia kat YM.. dia kenal aku pun. dri blogspot ni.
aduyai terharu. umo 21.. tp dia nak pgil aku kakak.. haha.. kelakar taw dia ni..

Ni hadiah from Jeff..
Just for my lovely akak...
hehe..
^_^


msg dari dia..
http://www.youtube.com/watch?v=S_lj7fteXqs

n lagu ni dia tuju kat aku... tu hadiah daripada dia,

ke 6 dari mybest friends SMP.. !! cyg kamu laaaaaaaaaaaaaa.

ke 7 dari kawan2 yg tak knl.tp ucap gak..thankz jgk..heheehe

n semua laaa.. yg tak mampu nak ucap. or pape pun.. pape pun uall dah terlintas nak memberi kata2 yg indah tu.. hehehehe..

syg uall ..!!..

No comments: