Jan 10, 2013

Apa kemahiran anda??

hye uall. pagi td sesi photogpy utk last semester . hmm tiba2 rasa sedih pulak. sbb pantas sungguh masa berlalu. Aku dah pun berada di akhir semester. hala tuju? lepas ni.. of couse kerja n sambung master. aku nak pergi umrah dlu.. aku nak pergi pada usia muda ni. sebelum nikah. aku nak capai impian aku dulu kwn2.. aku nak penuh ilmu agama dlm diri. aku nak belajar mcm2 lagi. sbb dalam diri kita. kita memiliki bnyk kemahiran . antara kemahiran aku. aku pandai photogrpy, pandai menulis cerpen sajak , pandai berblogging, ihik!! pandai masak? errr .pandai .pandai? pandai>? tu je ker... eh kna cari lagi bakat tu. hah aku pandai buat suara pembaca berita. ihik. ihik. ihik..
 
ok lah uall. yang penting. jangan pernah merasa rendah diri. sbb kita memiliki kemahiran yg tersendiri. cari kekuatan kelebihan tu. peduli apa yg org kritik. kan kita dalam proses belajar. :)
ahak. itu aje.
 
X0x0
nulna

No comments: