Jan 15, 2013

Januari yang padat

 
Alhamdulillah, januari ni ter'isi' banyak jugak aktiviti aku. awal jan aku ke Kuala Lumpur. yeah. banyak juga kenangan kat sini. tapi itu semua HANYA TINGGAL KENANGAN. ok, daripada masjid tanah terus ke TBS dan bermula untuk kali keduanya aku menaiki tren ke taman melati. sengah sekejap ke masjid jamek. yea, banyak kenangan. tapi saat tu hati kosong. sambil layan lagu TERNYATA melly . haha. dalam tren ada kenangannya. di masjid jamek, klcc, shopping complex. whateverlah. semuanya kenangan yg manis yg membawa barah.ok lah stop. meleret pulak cerita nanti :). Setibanya di KL .dapat call dari kawan. INTAN ajak lepak kat Wangsa Walk Mall. satu2 aku jumpa si artis. emma maembong, ery malik, razali. haha. gambar dlm fone. excly xsmpat na masukkan. coz, usb prob la beb.lama gak lepak kat wangsa. n berada di kl untuk 3 hari. balik dari kl.
Aku joint program palestin. penceramahnya dari palestin datang ke kolej aku.
banyak maklumat yang aku dapat. dan aku sangat seronok pergi ke majlis ilmu.
in sya Allah. aku akan terus ke majlis ilmu.
n minggu yang lepas. aku berkesempatan ke majlis KUIM BERSELAWAT 2. mendengar qasidah. dan penceramah yang sgt berilmu pengetahuan. malam tu. aku menangis.siyes!! haha
 
dan keesokkan harinya. aku mengikuti ceramah daripada ustazah yg sgt ayu merdu suaranya kelakar pun yer. bagi ceramah pasal Nauzubillah, panasnya api neraka. menceritakan azab seksa . dosa besar dan kecil. dan pelbagai lagi..
namun, xberkesempatan ke majlis KALIMAH ALLAH pada jumaat petang. sebab aku pulang ke JOHOR.
and korang nak tahu.
ini adalah kali pertama aku menaiki BAS untuk balik ke kampung selama hampir 3 TAHUN berada di KUIM...mcm kelakar. dan aku harap sgt. pertama dan terakhir. aku xnak naik bas lagi.
sebab aku tak suka MENUNGGU.
In sya Allah.
untuk minggu ini.
#Palestin dan syria
#pertandingan Bowling
next weeks
#cameron haighland.
 
alhamdulillah. JANUARI yang terisi.
 
 
 

No comments: