Oct 19, 2008

IPT Mampu Melahirkan Warganegara yang Berkualiti

IPT MAMPU MELAHIRKAN WARGANEGARA YANG BERKUALITI

itu tajuk bahas kmpln aku masa kat SEk Men Tun Mamat,..
dapat jadi pembangkang..
so kena bgkang r tjk tu..
ipt tidak mampu/bukan wahana dalam usaha mlhrkan wrgngra yg berkualiti..
e2lah yg kitaorg pertahankan pendirian sbg kontrdsi pmbgkang..
aku galas sbg ketua pembgkang..
mmbr aku linda pmbgkng ke2
n pmbgkang ke3 mai..
simpanan khalid..

frst time..mmg lucu beb...
start jd pembahas aku byk dpt pgetahuan baru..
keyakinan diri pun mkin baik..
kena buli dgn guru bahas kitaorg..
ckp spntan kat perhmpunan..
sorg2..
tak'nye pucat muka aku n mmbr2 smue..
adui..kalo ingt lik..nak ngis pun yer..
stres doi..
mmbr aku lin smpai nk muntah..
pape pun thankz r kat ckg heiwan..
kitaorg rasa team wrk..
usaha..pergrbanan..n mcm2 ag...



motivasi r paling kuat..
seronok r..
hehehehe..tq ckg heirwan

No comments: