Oct 11, 2009

pertunangan abg long,

time alam2 diorg cple.


10/10/09

majlis pertunangan abg long..


sebanyak 19 kesemuanyer..2 langkah bendul coz akak yer tak khwin lgi,2 lagi hadiah..so hantaran lelaki utk perempuan ada 15 shaje..



hantaran perempuan untuk lelaki sbyk 16 ..



adik2 yer yg cantik.hahaha..jd jru cmra yg tak profsional..
bye..




Oct 9, 2009

tenang hatiii Q



ni adalah pandangan yg memberi ketenangan pada aku..lokasinya kat belakang taman perumahan yg aku diami..area pulau penarik yg penuh cerita ahakz..aku skunk tgal kat taman serom utama ,sg mati ..dekat sgt ngan umah kg menteri johor ..
ptg 7oktbr aku ngan adk angkt aku siar2 kat pulau pnrik..aku pun ngan hpy yer tgkp gmbr2 swh padi tu..cantik n tenang giler..kehijauan..dlm keadaan yg agak tension sbb asik exam je kan..so g la pas kan tension kat situ..huhuhu..dengan langit biru yer..hehe..pas tinjau2 pemandangan kat situ..aku g lak lepak kat kedai cermin mata..hmm nak wat cam ne ..mata aku ni perlukan cermin mata gak coz rabun..dah 2thun tahan ngan mata rabun nie gara2 dah 5 kali patah.. cermin mta kali nie aku gne wit sndri..wit yg aku simpan..so dah kira2 kene rm230 aje..so tgu laa dlm bpe hri nie..pening aku ni akan hilang ler.ahekhek..
mgu depan 12 /10 aku start exam pra stpm..slip trial mgu depan dpt..aku just dpt 1A2b1c..alhamdulillah ..pas ni tingktkan prstsii..jgn putus asa..byeeee

Oct 4, 2009

kejutan dlm sub kesusteraan melayu

salam,
jumaat pas aku tak dtg sek..coz demam yg tak henti2..4mgu beb aku btuk..
anwy aku anta msj kat mmbe ku syeika

nadh:salam,ada dpt paper pape tak ari nie.
syeika: ko dpt 80mark paper ckg zaindn (sastera moden)
nadh : alhmdlh,tme ksh

terkejut hbis aku trial ni dpt 80mrkh sastera moden..naik dgn mndadak yer..
myb kwn aku yg slma nie mmdg rendah kat aku dlm kesusasteraan melayu
tntu dah terdiam hbis..n tertiarp ats lantai sbb akhrnya aku dpt kalahkan nya..
huahua..ada ke dia ckp aku gagal..dgn yakin yer..
sekali..malas eden nak komen.sudah terang lgi bersuluh...
alhamdulillah peningkatan yg mnjubkan ..kata org sastera senang ..tp hanya dak2 yg amik sastera jer tau tahap kesenangan subj kesusasteraan.. lau tak bce ..mmg lgkup..
walau mse pertenghan thun aku dpt D dlm kssteraan ..tapi berkat ksunghan dan usaha..trial aku dpt A-..so hrp2 dpt dkekalkan hga stpm sbnr..amin

P/S :doakan aku cepat smbuh dr demam..amin

Oct 3, 2009

Gelang krstal


Aku ske gelang krstal..skrg bru ada 4 dlm simpanan.yg ats tu ada 2 jer.hehe..2 lagi tertgl kat umah aku kat muo..so tak dpt nak snap.frst, mak aku bg time brdy aku hrganya rm50.tp bkan krstal kot.sbb lau pkai sjuk jer..mcm jed..
tp warne pple..yg aku beli sndri 3 jer..mula2 15ringit,10 rngt..kali ketiga aku beli dah jd rm 9.90..huhu.bersilau2 lau pkai.entah bpe rngt pas nie..last2 nti jd 1.90 ..huahua.lau leh nak kmpul byk2..

Oct 2, 2009

Menyampah eden,

salam,
(mula nak mbebel)>Kadang2 aku pelik..kenapa org yg pandai suka belagak dan myombong dri,segelintrlakan.ada yg berbudi,nak kata pemalu..entah ler..aku paling benci org yg meletakkan garis pemisah dantra drinya dgn org lain..eg.. tak mghormati org yg lebih rendah thp kpandaian dr pdnya..so jenis tak mghargai.dan belagak..kalo rasa dri hebat sgt..tgal la sorg2 kat dnia nie..so takde org nak cment klmhan drinya..kdg2 aku senyum jer apa yg dia ckp..tak berasas,nak cri mrh org..kalo nak lwn ckp dia..mcm nak cri gdoh jer..so baik diam dan biarkan.mlt org mne leh tutpkN..cau