Dec 3, 2008

Kenangan terindah










Dsebabkan aku tak g keluar mne2..nak snap pic pown tak de..duk terperap dlm umh jer..just nak ceritaa khdpn dlm dunia online nie..mmg bnyk..brkwan dgn org yg lebih berumur dengan kita ni akan mematangkan kita..so,coz tu aku suka bfikiran kdepan..
Berangan.dan merancang apa yg aku akn buat pada ms akan datang..
Aku mmg minat psikologi..time f5 dlu..aku suka bce bku2 ttg psikologii kat dlm libry..
peluang aku dapat diploma kauseling dkt kolej islam antarabgsa terpkse aku lupakan coz time tu delima mmg dasyt..tertekan!!..nak msk mn?..smua cos bgus2..n mmg aku minat..last2 aku still kat fm6..sbb aku dah nekad dgn cita2 n matlamat aku..kmbali bab psikologiii..
Cara pnyampaian ,layanan..percakapan dlm telefon…cara duduk..fizikal..tulisan..warna kgemaran,..gelombang perasaan,kdudukan ddlm keluarga(ank kberapa)..semua tu aku dgr mtvs dr.fadilah kamsah..abg aku dwload n then dia bg kat aku..mmg suka dgr ceramah dr.fadilah kamsah..msk otak gak laaa..hehe..sO dr situ aku leh kenal kwn2 aku nie jenis yg mcm mn..hik3..yo yo o aje..
sO post kali ni aku nak play back..kenangan




time nie memang tergelak abiz..huhu..setiap kmpln kena ada wakil..kna pakai bju krg pmpuan ala2 kampg..
sisi bergmbr bermulaa r..populr diorg.ahaks..sknneka hri ke-9 pjkn bersm pnduduk kmpg..


time tu pelik gak..asal tiba2 mmbr aku mntk hp aku...tup2 diorg snap gmbr dak2 nie tgh tdo..penat beb time nie..on d wy nak g umah makbpk angkat..dpt laa rehat jap..huhu

nie time dah nak blk..semua dak2 kmpul kat sni..utk pmulangn ank angkt ..
fuh!!rindu kat korg semua..hope hpy2..

p/s:hapy brday azie ..1.12.2008.... hapy2 n gd luck..

No comments: