Apr 26, 2009

Pesta Buku Antarabangsa KualaLumpur




terbka 1 blog seorg mmbe blog ni..ctew pasal sekitar lawatan ringks dia di PBAKL. aku nak sgt g pesta buku Antarabanga KL ni skali lgi..tp tu laa..spe yg nak bwk g sne..huhu..
thn lepas pun aku g ngan cousin aku..sklga, sblum kitaorg mlepak ke pulau pgkor ..aku sorg je joint fmly dia..org dah ajak g jelaa.huhuhu..mse kat sne aku pun blur nak bli bku ape..coz huh,mcm2 adaa..so time tu aku bli buku ayat2 cinta ,and 1 lagi...karya Habiburrahman El Shirazyhuhu terjemahan ayat2 cinta..tp tu laaa still kat mmbe aku..enth bila nak plg bku tu..anwy,hrp2 dpt g lagi..
ni pic aku amik dr mmbe blog aku yg g sne..srnk yer..novel yg aku nak pun ada..pemilik cintaku setelah Allah & rasul..

Buku terbaru Fatimah Syarha Mohd Nordin di booth Telaga Biru Sdn Bhd. Buku ini dalam kaca pameran, jadi tak dapat nak dibeli.kata 'nya laa..huhu.aku rasa fatimah syarha kian popular..kalo korg bce novel2 terbitan diaa..ana tahu klian2 smua akan tertaut dgn hasil karya nya..huhu..berdakwah dlm penulisan novel..smbil mbaca dpt ilmu..seronok pe..smga kak fatimah dpt mnjd novelis yg terkemuka..aku rasa..pndpt aku laa.karya habiburrahman El shirazyhuhu pun leh tahan jiwang dlm ayat2 cintaa..tp karya fatimah syarha..cintanya tak la jiwang..tp byk berdkwah..best ..ada gak dpt keinsfan..

No comments: