Jun 19, 2010

Almost love





Dibintangi:
  • Kwon Sang-woo sebagai Ji-hwan
  • Kim Ha-neul sebagai Dal-rae

wachaaaaaaaaa..best la layan citew ni...
mengisahkan seorag teman baik dari kecik hingga ke besar...
mereka ni sangat suka bergaduh antara satu sama lain.. sehingga la masing2 ada pakne masing2.
di situla mula timbul.... keanehan dalam hubungan persahabatn..sbb masing2
cemburu n takut kehilangan....
mag fun giler la... aku cari gak movie ni..tapi xjumpa lagi..
sapa2 ada kasi pinjam bley????..hehehe


tak dapat tgk habis//... tgk ckit je..itu pun dah mnarik perhatian..

selamat menonton yg suka giler layan korean drama...





ni satu lagi filem korea yang aku nak tengok..
crtew dia menarik gak..sebab dah tgk dia punye jalan ctew skit2..
huhu..  18vs29.......

tapi dah nak sambung stady ni... hmm, xley nak layan dah ..hahaha..
free la nanti... bye2 semua

3 comments:

terror of death(zharif) said...

best ke cite ni?jiwang sgt x?

NadhZ said...

yaa... mne ada jiwang beb..
komedi... romantik..
korea xmain la jiwang2..malaysia mgkin byk flem jiwang.ahaks
expcly lagu2 lme.
tapi saya tetap pnyokong flm melayu.

aku gadis biasa said...

wah...cm best je cte neh...
nnt leh la usha!

well...nice blog!
sgt chumeyl...
:)

salam ziarah...
singgah la blog i plak!