Jun 13, 2010

ronda FBK

Salam,

Semalam, 3 bulan ni aku terperap duk umah lepas bhenti kerja kat airpot KLIA.  My best friends dr pahang time kecik2 dlu.. datang umah.. time tu pulak  aku duk terpekik terlolong.. Haha.. nyanyi lagu Apa aku kisah!..one nation emcees.
Suke  lagu tu.. huhu.  

“ nadhrah jum la keluar jalan2” .setelah menjejakkan kakinya di depan umah aku.. wek.. “aku malas la” ..kata aku..haha..  
Ala, ko ni.. bukan selalu ..aku dari pahang ni datang”.. ila agak bersunggh ajk aku keluar.
“hmm, yela2.”… dengan terpaksa ye.. “ mcm tu la,.jap la aku nak g amik Intan”.. aku pun masuk la umah dalam keadaan monyok… malas yerrrrrr. Nak keluaq.. aku ni bukan kaki rayau. Nak ronda2 satu kampong.. tp kes nak hormati sahabt.. aku pun ikut laaa..  so, aku pakse la adik aku tu jadi pemandu pelancong..haha.. jalan2 keliling felcra bukit kepong yang sangat2 cantik dan nyaman .. (puji pulak).
Memang pun.. datang la.. felcra Bukit kepong.. rumah2 org kat sini..besar..lebih besar dari umah2 di Bandar.. x caye???..datang laaa..haha.. terngagah korang..
Terbeliak mata.. aku naik moto..mag tak pandang kiri kanan.sbb aku duk blkg..adk aku yg bawak.. haha.
So, ila pun cakap … nad kita g chemplak nak…. Warghhh???.
Chemplak lagi la aku xpernah jejak..melainkan ada ayah n mak ..haha.. dasyt nih… adik aku yg grl ni.. arif skit tentg chemplak.. so kitaorg ronda2 la fcb (felda chemplak barat) ..
N aku pun nak g tgk sek rendah aku yg lame tu.. sek rendah LKTP chemplak.. rindu pulak.. cinta monyet ops… cinta bertepuk sbelah tngan kot..haha.. bila teringt gelak sampai pecah perut..  tinggalkan kenangan yg lalu .biar aku je yg tau.kikikki.. dah puas ronda sampai minyak kering.. ila n intan cakap nak p umh bf si intan.. aku pun cakap.. korg g laa.. aku nak lik dah…..

Sampai je rumah………… opsssssssss… terkejut n rasa nak lari masuk rumah je…tapi mslhnya msih d atas moto ni.. lau nak ikut ctew tamil… ting!!! Hilang tb2 je..haha. . Kawan2 sek aku… ALIP, Anuar, syafiq,IPIN,, AINI …..terjah mai umah aku… Aini,ckp … nad tak terharu ke kitaorg datang rmai2 ni..
Aku senyum je.. ajak gak masuk umh..tp jam dah 6.30..
Diorg nak bual n jumpa aku je..  lau aku ikut ila n itan tdi.. mungkin tidk ketemu diorg ni.. muaaahh.. love u la korang..
Sory la.. kelihatan aku agak malu… bkn apa..di kelilingi bdk lelaki… haha.. tp diorg semua baik2.. comel2 belaka. (sje nak puji)
Duk umah je ni kan… bdn pun makin berisi.. tu yg malu nak jumpa kwn2…. Haha.. tak puas ag nak sembang2.. hujan pun turun… hmmm,.terpksa la korang balikkan..pape pun.. thankz uall……. Miss u … expcly bibi yg masih kat kedah tu..
Poyoz .hahaaha.. cepat la balik..sebelum aku berangat ke luar negeri..hahahaha…………..salam.. sayang


                                                                           
Nadhz

4 comments:

fiD said...

memang bahaye la korang...

NadhZ said...

npe bahaye ye..haha

cekpo said...

jln2 kt kmpg xajak pun kan..???xnampak pun lalu kt dpn umh cekpo..hehehehe....

NadhZ said...

ala... umah awk pun sy tak taw...hehehehe..
tp jauh gak jalan je..haha