Jun 16, 2010

tag dari safra


Tag dari safra

1.Adakah anda rasa anda hot?

A’a mag hot ni…musim panas katakan…

2.Update wallpaper laptop yang anda guna sekarang?
yuna
3.cerita pasal gambar ini
Main letak je…

4. kali terakhir makan pizza.
Sebulan yang lepas.. adk boy belanje..
5.lagu terakhir yg anda dgr.
Lagu kat blog lemon ..sebab saya menyalin tag ni..sambil kedengaran lagu Amy mastura kat blog dia tu
6.Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini.
Garu kepala..sebab xtau nak taip pe.
7.selain nama sendiri.anda di panggil dengan nama apa
Angah,nurul,
8.tag org?sape yg nak kena tag
Paen
Nabila
cintamiya
emyrukenza
ikmal
9.siapa orang number 1 pada anda
sepupu
10.katakan sesuatu pada orang number 5.
Ikmal good luck.layan tag ni ek.
11.Number 3 ada hubungan dengan siapa
Akim ..haha no coment.jangan marah kak miya..lau salah..
12.bagaimana pula dengan org number 2
Dia kawan blog yg ske coment ..thankz..
13.kata-kata cinta pada orang number 4
Arghh kata2 cinta?... I lap u laaa..haha
14.berikan 5 faktar tentang orang yang anda tag.

-suka makan
-saudara dia letcr kat KUIM
-geng frenzy fm
-faktar kat dak ni.. dia tak tunaikan janji dia lagi..nak ajo letakkan icon frenzy dalam blog ni..haha
-lepasan ijazah Umt dan amat menyukai alam sekitar.

Warghhh.. aku tak tau nak jawab tag ni…. Fenin ..
Lau ada yang salah tu..harap di ampun..

7 comments:

nabilah_2908 said...

nabilah mana tu...? huhuhu...

jom ke APA KATA HATI pulak,
DI KALA INI

NadhZ said...

nabila kamu laaa.kamu di tag taw........haha

nabilah_2908 said...

hehe.ok dear..thnks...nnti sy selesaikn yupp...myb lmbt sikit..cz bnyk juga tag2 yg belum di jawab..(^_^)

NadhZ said...

hahaha..ok no hal laaa..

technology_park2003 said...

OOOhhhh.. CIk nadz.. perli emy ekkk warghhhh!!...

Emyrukenza said...

wah3... i lap u ekkk..haha.. i lap u toO~~ :D

NadhZ said...

haha.. emy dah dia sruh bg kata cintakan... so i lap u la..hahaha..