Jul 28, 2010

done -100 flow friends!!!

yeahhh!.. thankz 2 all my friends, yg bnyk spot aku berkarya.dalam menulis entah pape dalam blog ni.dari cintaalexandra sehingga ke  nadhZDotBlogspot.. mcm2 lgi nme blog ni.
dah 3tahun aku bersama blog ni. dan aku mengenali blog ni pun dari MHI.
yg suruh aku aktif pun si IKMAL.. homosapienz.blogspot..
skrg ni.. budak2 roomate n kawan2. duk gatal panggil aku nadhz nulna.. haha. ala nulna tu sje je.
kratf sndri. cipta nama pena.. cehwahhh.. nul- dri nu ru l.. na dari na dhrah.. paham2 sndri la..
... alhamdulillah. aku tengah cipta award 4 t0p 100 flow friends..
diorg kadang2 ske bg aku award.. award blog tercntik n others la.. tp skrg masa aku lak bg diorg2..
skrg ni xsempat nak bg.. tunggu ya.. tahniah si fe molo yg ke 100.. anda bertuah.. haha..
k la dah gantukk.. i nak siap kan assg jap.. pastu nak stdy 4 test nti..  nak ctew pnjang2 tunggu masa sesuai.. nak nak time aku bebel tentang manusia.. tunggu dulu lah.. biar aku belajar up skit. mgu akn dtg 9/8 nak p JPA ngan HUKM.. xsbr nak g..cau lu.. salam semua..

1 comment:

nabilah_2908 said...

tahniah...!!! keep it up... ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIMBANG