Aug 31, 2010

Aku xmenyesal dow,

“Ampunilahh segala kelalaianku ini Ya Allah. Aku hanya insan kerdil yang mudah menyayangi.. Sayang ku bukan sehingga membentuk cinta.. kerana Cinta untukku bukan KINI.. CINTAKU kini Hanya Pada Mu. Tp SAYANG ku ini. Pada mereka yang menyayangiku.Ayah,ibu, adik beradik, sahabat2ku, dan inginku nyatakan di sini. Kepada mereka yang sering bertanya. Setakat ini tiada seorang pun yang aku cintai. Cuma sayang. Sayang dalam pengenalan yang telah terjalin lama.tidak kira di dunia reality atau maya. Andai begini Takdirnya. Redho itu penuh dengan ketenangan.
Tiada sedikit penyesalan. Walau aku menolak cinta si Dia yang menungguku lama. Tp telahku redho dengan takdir.. Kerana dia berjaya mencari wanita  yang mungkin lebih baik dari ku.. Setelah aku meminta untuk dia melakukan itu sekiranya dia tidak lagi sanggup menunggu ku. Tidak sedikitpun aku menyesal . seperti mana yang di maksudkan oleh kawab baiknya. Aku tidak menyesal. Sebab tu yg aku minta untuk dia lakukan. dan dia kian berubah. itu juga bukan satu penyesalan bagiku."

Sekian.

No comments: