Aug 28, 2010

forum lagi (",)

Berforum lagi?.

Alhamdulillah.. forum pertama bagi subj Pengajian Malaysia.. dan forum pertama aku di ipt. Sudah lama tak berforum. So, rindu juga nak melalui situasi tu lagi.
So, Puan telah memberi tugasan ini 2 hari sebelum  berforum. Soalan yer. Pendudukan jepun di Tanah Melayu.. “Senang je kot”. Haa senang la sgtkan. Tajuk ni time STPM and sek Menengah dulu.. tapi yang merisaukan aku dan kawan2 aku ialah  Soalan yang bakal di tuju kan nanti..  dalam masa 2 hari tu juga kami sekampung di rumah kak wani pengantara kita heee.. tak tidur dan tengah2 malam memekak . sampai mengigau2 seorang lagi teman.. kes gemuruh nak berforum. Semuanya tak sia2.. Bila dapat tepukan gemuruh dan respon audien. Yang paling happy senyuman puan… huuuuuu..
Bukan nak bangga.. tapi dari mulut2 pendengar yang berkata kami first group yang paling gempak . Sebab dapat jawab kesemua soalan yang di tujukan..
Tapi yang aku xpuas hati!!!... si JOHN syco aku.. memang lebam mata ko nanti …siap r ko dowh…  sabau2… ramadhan ni.. turn ko nanti. Aku nak pastikan. Suara ko pun xley keluar.. jeng jeng.. huhu.. pape pun. Aku puas hati dan kawan2 aku semuaaa puas hati… alhamdulillah syukur.. semoga markah tinggi lah..  amin. So next week . kuiz for pengajian Malaysia adalah tajuk forum kami.
Wish me luckk!!.

By Nadhz  

No comments: