Sep 12, 2010

simple raya

hi meh nak story pasal RAYA. yang xseberapa seroNok ;). NadhZNulna MempersembahKAN,
eh feMOS juga nickname aku ni kat Fb. Pergi mana2 diorang pangil aku dengan nama 2.
hi! nadhznulna!.. hye kak nadhz nulna.. terbelit2 lidah. haha. hai nadhz nulna cyg. hah tu lagilah mgGEDIK!
Simple RAyA


yang ini Adik bongsu aku
MASA ni khamis dan esok Raya 
Cari Baju RAYA adik laki
Dekat TANGKAK
tp menyibuk jgk. cari baju. haha. kasut . n otherslahh.
masa mcari bju ry kitaorg kat SEGAMAT isnin lalu.
hampir 2rts lebih kowt 3pasang
itu pun dah tawar menawar .lau boleh my Mom nak free. bru senang ati.haha.
xlahh mcm tu kan..




ni pulak adk aku yang ke 3.
Sory xnampak muke dia pulak.
ahaha
ni dalam kul 1 pagi.mlm khmis kowt..
aku, adik aku  n along g expo kat Tanjung Aga ke mas?
lupa pulak tanjung per.
teruk punye org Muo.
tempat sendiri pun xingat.
keliru ckit.
Kat sni sempat beli tudung ,beg, ngan baju.
abang aku belanja.. 
hoho. tu yang amik kesempatan ikut walau kul 1pagi.
lepak sampai kul 3.. baru sampai umah.
tudung tu last2 aku bg je kat my mom.
sebab rasa mcm xcocok deh dengan aku.
 last2 tudung sesuai jumpe kat tgkak. ehehe.



                                                                          pagi RAYA.
ni atuk aku.


my kazen kecik. Kanak2 riang ria RAYA.








                                                            Adik n Aku 
Adik aku gak ..


Along aku. baju ni.. patut yer xpayah lah pakai. dah 2thun. bju time dgn ex tunang dia ag. tp dia ..enthhlahhh.
hrp2 dah lupakan. n cepat2 dalam awek baru yang baik.amin!
ni Kazen aku at Melaka.
mag wajib bila nak balik kolej atau pergi kolej lepak umah dia terlebih Dahulu
SAzzy Noey.
ada iras x?
macam sazzy falak?.
haha

coment sendiri lahh.

No comments: