Oct 7, 2010

Amoi ke?

sape saya?

seorang yang sebenarnya comel..hehe (perasan wei)..ehh! nak perasan apa yer... ramai yang cakap macam tu..yang pegang pipi aku ni lain citer r. dah biasa.tapi yg mjadi masalah ni,..BILA nak kurus balik ni?
kurus macam dulu2.. sesangat comel.. tapi ramai lak ckp. aku lebih comel bila berisi..ahhh, xmau lahhh...
dlu,aktif sukan time sek . sofball smpai peringkt daerah jela. slalu lawan dak teknik..bila dah stop sukan. macam nila.. berat bdn tb2 naik . smpai skrg nak trun2 punyela susah . BENCI!

tapi uall,Nak tau x?.

dulu kengkawan cakap aku ni AMOI .. tapi aku pun xfaham. myb puteh..
skrg puteh ke?.. haha.. no coment lahh.. tapi bila aku tngal tudung.time smpai bilik. diorg mesti ckp.. mcm amoi lahh nad nie...knpe ?? masih aku xfaham... dr segimana di wajahku ni rupa mcm amoi..(perasan je rasa)

mag, aku ni suka org yg mata2 spet nie... terutama BOY.. bila tersenyum Comfem mata dia pun tersenyumm.. comel yerrrrrrr...tapi mata aku ni sepet ke?? rasa ye bulat2.. haha.. betul la kan... anwy.... masih tertanya kenapa dak2 ni ckp aku ni rupa mcm amoi bila free hair.. tp ddlm bilik jer laa...

nak citew panjg2.. nnti ada lak yg kata aku ni syok sendiri.. tapi ni la hakikatnyaa....
kadang2 kita xsedar.kelebihan yg kita ada.. yg kita tahu cemburu akan kecantikan dan kehenseman org lain.
sedangkan dirisendiri ada keunikan tersendiri.. so, jgn lah merendah diri..kecuali dalam hal tertentu..
jaga diri sendiri baik2.. huhu. jg tangan, jaga mata, jaga mulut, jg telinga. dan jagalah hati.... huhuhu..

No comments: