Oct 20, 2010

=)



Salam, 

                minggu stady week?.. sepatutnya lepak2 kat umah atau bilik kan. Stady..
tapi bagi dak Cos aku ni. Masing2 sibuk siapkan asgmnt yang telah d reject oleh
cik kita yang cerewet nih,.. ke semua student grl pnye asgmnt dia reject,
kesian.. nak wat cam mana kan?.. dugaan.. ni aku baru je selesai mtem Pgajian Malaysia.
15 minit je aku jawab?.. agak2 senang ke susah?.. haha.. sape cepat siap.. cepat bla lah dari kelas kan.
petang ni pukul 3 ada kelas sains sosial.. balik je kelas ni..ada lagi program yg kena go.go go... .
yeah!!,,mau ke stadium h.jebat sempena sambutan Melaka maju 2010..kak senior ku. ex students sni.
mengharap aku pergi...sbb dia antara yang akan memeriahkannya.. huhu.. ok aku pergi lah ni.. hehe

anwy thankz Dj Emy .. huhu. sebab hiburkan hati aku yang sedang kacau2 ni kan.. tension2.
stady malam tdi ngan dak mb. tp dak mb pulak pengsan. kejut pun xmau bngun. sengal~~~ suruh kejut.
tapi xsedau2 ... haha.kes 2 hri xtdo... sian.... so si emy ni pun sruh aku..
g on frenzy fm sbb dia yg on air mlm tdi.... wah duh... suara dia  mulai memekak!!! haha.. ok r... dah lama kot tak dgo suara  dia on air kat frenzy fm.macam gntuk pun e yer suara mamat ni.smpai kul 2pagi kot dia on air... xhabis2 mintak sory sbb xdapat putarkan lagu permintaan peminat..ye la kan.. rmai sgt yg wat permintaan dengan ucapan..hehe.
emy!! jangan marah citew pasal kamu tau.. hehe....

ok lah,... teruskan semangt dlm hari2mu..!!! dont2 tension2.. 
dekatkan diri dengan tuhan... tenangkan hati dengan zikirullah..

syukran, wsalam =)













No comments: