Oct 9, 2010

hampir2

hampir nak couple dengan my senior..





cukup lah dia pandai mengunakan ayat2 yang boleh wat seseorang tu boleh tengelam .
hmm, i think bkn ayat la.. but care nya dia kepada kita.. everytime , mahu tahu perkembangan kita.last2 kita pulak terikut2 mahu tahu tentang dia .. fine, dia banyak Kali main tarik TALI dengan aku.dan aku cuba jauhkan diri ini daripada ada perasaan pape kat dia. Sebab dia ley tahan dengan scandal2nya.Malas pulak nak bermain dengan benda2 macam ni. Tapi tak sangka pulak pendekatan yg aku buat.last2 dia yg tengelam dengan aku. wahaha.. Dia tanya soalan ni kat aku . awak suka saya x?..dengan confident yer... aku cakap aku xde perasaan pape kat dia melainkan kawan. kawan je ke? kata dia.. ye la kawan.... tiba2 dia senyap... so.. aku pun malas nak lebih2... tiba2 dapat msg dri dia .. kenapa awak nak mempermainkan saya??????....lorh,.. terkejut aku.. soalan apakah ini?.. hrmm, dan seterusnya pertengkaran mula la terjadi... tapi xla dasyat mne pun. aku ni bukan suka gado2.. nak cakap pedas2 pun xgeti sgt. ho ho... tak terduga.. tak di sangka. aku berjumpa dengan my friends yg agak lama aku xjumpa..dia dengan spontan yer membuka bicara dengan ayat begini... "nad, kau couple ngan GK eh?".. aku terkedu .. bila lak aku couple ngan GK?.suara aku agak tinggi  ngan raut wajah aku yang agak berkerut. "takdela. dia kata nak ajak ko couple.... tak baik nad ko sembunyikan status ko"
... lahhhh????
apa bende ni semuaa kan... aku pun terus tanya dia.... betul ke benda ni semua.. dia pun bgtw..
memang dia nak ajak aku couple dlu.. tapi tak terluah dari mulut ni.. takut aku menolak... 
aku pun gelak dengan kata2 dia ni.. hmmm, aku tahu sebab tak terluah tu... SEBAB nait dia nak memainkan perasaan aku la tu kan.. saja nak tambahkan scandal kot... belum sempat aku nak bercakap . dia pun cakap mcm ni kat aku.
AWAK LAIN dari pempuan2 lain.. so saya xberani nak permainkan awak.


hmm, susahkan benda2 yang melibatkan hati ni.. dulu time kadet. dia lah senior yang paling dak2 ni suka bercerita. stylo katanya.. poyo jer..  aku pun time 2 xde pulak nak becerita tentang dia... sekadar nmpk gtu2 je kat sekolah. sekarang dia kat UM. sampai sekarang kawan. jadi kawan baik.. dia suka kat seseorang yang dia tunggu sejak dari sekolah dlu.. tapi pempuan tu suka kat laki lain.. pape pun.. myb ada sebab kenapa dia suka skandal daripada couple betul2.. dia menunggu cinta lain. tapi xkesampaian gak. katanya dia nak lupakan..
tapi mulut laki.. kata je nak lupa.. tapi dalam hati masih teringat.... dan bila aku cakap mcm tu kat dia..sememangnya dia xnafikan.. itulah hakikatnya....  


tapi skrg ni.. hati aku hanya ada (secret).. hehehe... tapi xsyok gak. lau syok sendiri!! wasalam...

1 comment:

penulis pesimis said...

nad...terima la seadanya jika seseorang itu ikhlas...kalo die main2.,,,,bgtaw sye ..bia sye tembak dia..hahaha