Oct 30, 2010

pendekatan memahami displin ilmu sains sosial

bakal prof jama amin say's:

pendektan nak memahmi dlm dsiplin ilmu sains sosial
1) jgn hafal
2) fahamkan konsep
3) imiginasi konsep dengan alam persekitaran
4) aplikasikan dalam khidupn..
bru r GREAT of Knowledege..hehehehe
sye byk bguru ngn Prof. Wan Moh Nor n Prof. Agus Yussuf n
ngn ank2 murid Prof. Syed Naquib al-attas
so,ambik berakah dri diorg r...

haha, thankz la cikguku.. di saat aku tengah blur dengan serabut sosio.
Dia wat aku semangt balik nak studi..
Doa students mu ni sukses in sarjana muda
psikologi ni.. setiap kali dia chat aku kat fb.
mesti dia mula kan.. salam ustazah.
hehe.. berkah doa tu. mana tau aku jadi ustazah.
hehe.insyaallah.
banyak kali dia tanya bila nak datang UKM.
bila dah dtg hri 2. last minit lak baru aku contact dia.
so xde rezeki pulak.
time 2 dia ada kat kelantan kot.
lupa lak aku.
pape pun .. thankz cikgu.
cikgu bnyk jugak bagi sy tujuk ajar.

p/s : seorang guru yang tidak pernah lupa tentang pelajar2nya.. sentiasa mengikut perkembangan ex pelajar-pelajar dia.. guru yang boleh di buat contoh. sebab tidak sombong ;) .

No comments: