Nov 19, 2010

bowl dan jumpa sahabat lama.

salam,
dari pagi sampai magrib!!. fuh .. apa nak jadi ni. hehe..
xla.. pagi2 bibi hantar msg.. "nadh, jom main bowlg kat sgmt sbtu ni"
tapi nak buat macam mana kan. sabtu ni aku nak g rompin.. 
so, aku pun ckp.. " bibi, isnn ley?"
bibi balas " wei, aku dah nak balik sana, ada kem palapes t"
so, aku pun.. dengan malas nak pk pnjang..
jom g hri ni jer... (hah, kan senang)
so, dalam tenghri tu.. rempit dengan bibi. g segamat....
sgh dulu solat zhr dkt surau sgmt tu.. sblh sek china tu..
mcm sengal je time 2.. sesak dengan knderaan. sbb time 2 . bdk2 balik sek.
so siap2 solat.. apa lagi main bowling la.. 3 game. 11hingitttt... apa lagi .. belasah cukup2.
smpai jari2 ni skit.. hahaha. tapi xsakit pulak.. angkut 13kg.. pastu gne 8kg.
wakah2...So, mula2 aku kcundang gak.. wak lu malu seyhhh.... msuk longkang jer
tp.. time set ke 2 ke 3... hahaha.. aku la juara... kikkki... ala stakat 78 je.. paling corot markh la tu kan.
kira la bpe bnyk msuk longkang dr strght!!!.
so sape kalah belanja ascrm la kan... hahahaha.
pas, ..beli brg bibi untuk kem dia..shping2 jap. sian ek. kena cri jam hitam kalis air tapi murah pnya, tudung hitam, baju hitam,sgla nya hitam.. pastu dah duk peram dgn panas terik. skali2 ko hitam.. adat la tu ,palapes..ha2.so,  makan la ascrm sat.. bibi blnje.. ahaha..
cool la... lepas ni jom!!!. ramai2.. haha

sampai umh dlm kul 4 lbh..
bibi lepak dlu umah.
solat2 asar..
bibi rojer syafiqah..
terus gerak g paso..
hehehe.
seronok jumpa sahabat2 lama..
tiba2 syafiqah ckp.
"oiii, aku dah jumpa alif..
korg p lapor kat dia lak"..smbil gelak2
"laa sape dia nak duk lapor2 kan"
hahaha
bertembung la si tentera laut, tentera darat dengan tentera udara.
aku je ni tonteron kot. hahaha'
gelak2 besau la kami..
huh, rindu betul saat2 bersama kan.
dulu kami ni smua pasukan kadet polis sekolah paling aktf..
pling aktf 3org tula. syafiqa,alif, bibiana.
pangkat tertngi.
 tapi  yg pelik enth mcm mna ley aku ni dpt sijil sbg ketua audit kadet polis.
haha.. rezeki.. hahaha.. sdgkan aku xde jwtan pun ..kikiki..


anwy, kenangan tetap kenangan.. abadilah cerita kita sampai akhirnya.
dan tiada noktahnya.

No comments: