Dec 25, 2010

lalan2 ngan mb

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

last weeks before aku balik ke KUIM tercinta.. lalan2 la with my bestfriends stmi..diorang plan nak jumpa.
aku pun ON je. lagi2 ayah aku sudah bersuara .utk bagi lampu hijau.. aku sudah bebas!!.. asalkan pandai jaga diri.hehe.. anwy if keluar ngan kawan perempuan sekalipun.. setiap  berapa minit ..ayah aku akan call
untuk tahu di mana aku.. tapi sejak2 hujung 20an ni..:P  kurang pulak call.. jd pelik rasanya. dan tertanya.. hihihi.. alhamdulillah.. kami hanya berjalan2 je di watex. pastu berkarok.. hekhek.. sebenarnya.
time frm 6. geng aku ni . rajin g karoke. kMart, giant, bintang apath .. semua dah jejak...
haha. agak nakal jgk... yg penting. setiap kali aku pergi mana.. aku memang akan bagithu mak ayah aku. 
dah jadi kebiasaan ..sampai laa ni... 

                                                  ni kira sambut brday kitaorg berempat.fulun makan hbis2.
semua 65hingittt.. kat chickn rice shop..
time jalan2.. n berkaroke..

mybestfriends at Stmi school

syeikha-upsi 
safeeka-upsi
maizaitunaini-ukm

semoga persahabat terus kekal abadi..

ehem2.. bestfriends aku kat felcra tu. jangan jeles... hahaha..

p/s: alhamdulillah. capai target. walau xdpt dekan. next sem .. hope,i can do the best. amin ya robal

No comments: