Feb 27, 2011

mingguku ini..

Salam

lama aku x lepak2 ngan blog aku..minggu yang sangat sibuk.
dengan asgmnt yang memuncak.. hujung minggu bersama askar wataniah.
dengan minggu koku lagi.. uh!! tidur yang tak cukup. beserta mata yang
agak layu,mayu, mcm2 la. hmm, penat gak la. if xde buat pape yang menyakitkan.
dalam markas askar wataniah je. aku banyak bantu2 senior. nak joint latihan.diorg suruh lex2 lu. belum dpt No badan.. so, agak di manja2 kan r..
dah dapat nanti.. air mata jadi peneman setia kot. ahaks..
alhamdulillah. di minggu koku.. dalam sibuk2. aku masuk acara petanque.
team aku go go win!!!!!!.. haha.. comey2 .. kitaorang dapat emas dalam acara petanque .dan telah menaikkan nama fakulti API dan ofcouse la SMP.. ahahah..
yes!!!.. huhuu.. agak2 teruja gak r..untuk bulan feb ni je.. aku telah menemui sahabat aku.
yang dah 11 tahun x jumpa langsung.. fatimah azzaharah.. entah la die still ingat aku ke x.
tapi dalam hidup aku sampai saat aku menaip citew dalam blog ni, xpenah skit pun.
aku lupa sahabat2 aku time kecik2.. segar dalam ingatan.. ila , nani... anwy, semoga korang
sihat2 la...n berjaya dalam hidup masing2.. 
selesai menaip 3.04 pagi 27 feb 2011

p/s:mampus r aku lupa nak hantar buku libry. lupa r.. seminggu .
bpe hinggit tah kena denda nantii...

(^_^) senyum~

No comments: