Feb 10, 2011

rindu blogku

salam rindu pembaca blog
NadhzDotBlogspot

dah lama xsingah blog sendiri....ehh,bkn lama bertahun pun.. dalam 2,3,4,5 hari la jugak xmasuk..tu pun dah kira lama taw...mendiam dari dunia blog ingatkan tak de sape perasan.. tapi ramai kawan2 blog bertanya..lama xupdate blog. busy ke?  yang selalu ikut perkembangan aku..selalu tanya aku buat apa sekarang? xsangka pulak. sbb blog ada students medic dari indonesia jd seorang kwn yang sering kali bertanyakan perkembangan aku gara2 minat baca dalam blog aku.(xhairan pun kan)huhu .ok,.ada yg add fb aku sbb blog.. nak kawan ngan aku sebab lepas tengok blog...citew masalah dia lepas tengok blog.. mintak pandangan,pendapat.lps flow blog. hal ini kerana blog aku  rupanya mendapat perhatian...hehehe...yg menyebabkan aku rasa bersungguh nak terus menyebar ilmu di blog.. aku rasa puas bila orang puas  dapat ilmu dari rumah ku.. kali terakhir masuk blog rasanye seminggu yg lepas.. flow ku 132. tp hari ni alhamdulillah.. 143.. bukan senang nak ajak org flow blog kita.. So,atas minat diorg jgk la diorg flow blog aku.. 


ok la perkembangan aku sekarang ni. aku tengah lepak2 kat rumah 
sempena cuti raya cina + mid sem .so, dpt la seminggu lebih..syok kan dapat cuti lama? haha.. bosan deyh aku .. terperap je dalam rumah.
tapi kan.. lepas joint askar wataniah.. time balik hari tu.. ramai kata den  
makin kurus.. memang positive.. yg xpositive ye.. kena redho dengan kulit muka yg putih bersih ni dah bertukau jd gelap dan mgelupas.. hahakk
takpe.. usaha merupakan tangga tangga untuk mencipta kejayaan..
pmbelajaran pulak? alhamdulillah.. sem 2 ni subjek semua berkaitan islam. fakta yang xboleh d songsangkan.. hadis dan petikan ayat al-quran..kena hafal.. asgmnt yg bnyk mlibatkan ayat2 al-quran dan hadis.. 
ehh, jap.. korg nak tahu x apa kelemahan aku??
aku ni slalu eja salah dan sbutan perkataan xbetul.pelat ke aku?? atau lidah aku ni pendek ke hape.. stop.. sambung ctew. huhu
baru2 ni jg. aku dpt jwtn ajk utk prgrm motivasi..pgpm. ok la.asalkan nama aku naik sbb yg terpilih untuk kali pertama motivasi bg cos psikologi ni dlihat dari sudut akademik dan aktif..hahahak.. enth ye tidak. sbb aku sndri terkejut bila meting dbuat.nama aku naik..redho jela..n harap dpt buat yg terbaik untuk progrm ptama  kalinya. nak hndel budak stpm.. adeyh.. mcm payah je kan.. hrp2 ok la ..amin..sekarang ni pun .. aku rpt dengan seorang kawan lelaki.. kwn 1 sek dulu jgk.. jumpa balik kat dalam fb.. dak 1 kg aku... dr bulan 5 lepas kwn. tp akhir thun lepas makin rpt la dengan dia.. tp kitaorg still friendz..wlaupun org2 lain kata kitaorg ni mcm couple. tp xcouple pun la.. selesa kawan dengan dia.. syg tu mestila ada.. mcm aku syg kat bestfriends gul aku.. mcm tu la aku syg dia. aku akan take care.. takat tu je. xde lebih pun. kepada yg terasa jeles tu.. jgn la jeles.. i x de pape dgn die k. hahaha..ada yg kata aku ni menipu. sbb smbunyikan status in relationshp dengan dia.. tp aku nak tipu apa.. memang kitaorg xde pape pun.. huhu..
(mampu melihat kebahagiaan orang lain)


tamat

No comments: