Jun 13, 2011

Cikgu" sekolah

sempat juga cuti semester ni
aku kembali ke
Sekolah Tengku Mahmud Iskandar
mcm biasa. cikgu2 aku semua tanya pasal
kehidupan di ipt.Bila turn cikgu2 tanya aku stdy mana. cos apa.
diorg semua usik aku.."boleh psyco r ni?" cbe psyco ckg..
ayat biasa yg aku terima bila org tanye bidang apa yg aku amik..heee
anwy, aku ingt pesan cikgu PA aku Pn raliyah.
"nadhrah jaga pointer,
stady baik2. nti leh amik 
letcr bidang psikologi",
bersemangat cikgu ckp dgn aku..
insyaallah.. aku akan lakukan yg terbaik..
dalam bidang yg sememangnya aku minati ni.

lepas lepak kat sek..macam biasa.. lepak kat wetex.
Makan Kfc jap. sebelum ber karoke..
 selesai

2 comments:

Anonymous said...

lawa template n header ni~~ chantekk~ hehe...

nadhrah mahbob said...

teme kasih mal.. org ptme puji.. huhuhuhu