Jun 8, 2011

helu helu, A famosa

thanks you..thanks you. for my mom n dad !!
not easy tau uall nk dpt peluang bercuti. uhhh..seriously my family mmg rajin melancong.
destinasi kali ini selepas waterworld Gambang,Pahang..kitaorang ke 
A Famosa!!!
ada 3 destinasi pilihan 
1- genting 
2- Terenganu
3-Melaka
 so, aku buat pilihan Melaka untuk bercuti kali ni.

kenapa pilih A Famosa?

1. aku nak sangat pergi ke 4D theater dan ke Cowboy town
tu matlamat aku nak ke A Famosa..

2.kali terakhir aku pergi ke A Famosa 
kitaorang sekeluang bermalam di village A famosa resort
rumah 2 tingkat .time tu aku kecik.adik yg bongsu pun bru nak jalan gakye.
ingt lagi time ptg abg aku sewa basikal. berebut2 nak main.
bila datang balik macam nak mengingatkan balik kenangan ketika kecik hikhik

3. baru betul anak stady melaka.. melancong kat melaka kan? hehe. adik aku di risda melaka aku di kuim melaka. tapi dah jd org melaka tak kan xmo melancong kat melaka ni an.heeee..
(johor pun xhabis berjalan lagi)
ni time nk tgk 4D theater. sebelah tu kawan abg aku..heheh.
ni time main go kart dekat sebelah taman buaya melaka

buaya ni (berhati2 dgn buaya darat) haha

dan banyak lagi la.. sangat2 menyeronokkan. huaaa..


No comments: