Dec 31, 2011

2011 . kian berlalu. 2012 menanti laju.

Kisah 2011 yang penuh onak duri. dan selamat tinggal berape detik lagi 2011.2011yang banyak mematangkan aku dalam mengenal erti kehidupan.termasuk kisah cinta pertama buatku. cinta pertama bagi aku rasa cinta yang sebenar kerna sebelum ni hanya MAYA.dan tidak pernah aku keluar dengan seorang lelaki.dan Allah mentakdirkan Dia insan pertama.Namun pada tahun 2011 ini banyak perkara pertama dan terakhir jua bagi aku. Alhamdulillah pada 2011 ini juga aku berakhir dengan semester 3 dan bermula semester 4. Aku di duga pelbagai macam dalam kehidupan aku sebagai seorang pelajar.Niat aku. aku mahu mengengam segulung ijazah sarjana muda kelas pertama. dan berjaya mendapat kerja dengan secepatnya. untuk memenuhi segala angan dan impian. Bukan semata2 berjaya dalam akademik. aku perlu mula menjadi seorang perempuan yang serba satu tahu . Inilah wanita. bukan sahaja perlu belajar di dalam kuliah. di dapur pun begitu. Maka ke dua2 ye perlu. Tentang sahabat turut begitu. bagaimana aku di duga dengan tekanan. KEHILANGAN ATOK. Kehadiran RUMAH baru. Malah di duga jua Kisah CINTA
2011 . kian berlalu. 2012 menanti laju. Aku tetap inginkan kaki ini berdiri sendiri. terus menjaga maruah diri. Dan aku mahu 
membantu permasalahan yang kian menjadi2. 
oleh itu. aku akan terus berjaya dalam mendalami jiwa manusia.
Psikologi.
Doakan aku sahabat handai dunia realiti dan Maya. doakan aku bisa
merealisasikannya. USAHA TANGGA KEJAYAAN
Bagaimana .andai dalam dunia ini. Hanya anda sahaja 
yang menghuni??


No comments: