Dec 21, 2011

Capai sasaran Sem 3

Alhamdulillah. Syukur kepada Allah S.w.t. Akhirnya aku Berjaya mencapai pointer yang aku inginkan.Walaupun banyak dugaan yang tlh aku harungi semasa exam. Hmm. Semester 2. Ingat lagi. Jawab exam dalam demam2 sakit2.. sem 3. Bergelut dengan konflik salah faham dan tekanan.di mana perasaan serba tak kena masih dalam diri aku terhadap seorang kawan ni. Tapi dengan tekad usaha. Doa. Kekuatan mental fizikal. Emosi. Aku Berjaya mencapai sasaran . Sedangkan sem 3 memerlukan daya ingatan dan hafazan.Alhamdulillah.satu lagi Berita gembira. Aku duduk kembali di dalam rumsis tun Fatimah. Tapi bilik lain la. Papepun. Aku bersyukur tak sebilik dengan bdk tu n semua dak yg tak pna jaga hati sesame manusia. Yg xpna pk kan perasaan org lain. ini dr sudut pndagn mata aku yg xde spe boleh ubah. noktah.Ya Allah. Aku mohon agar kau berikan kekuatan ku terus  untuk mendapat rahmatmu.




No comments: