Dec 11, 2012

good news

hai semua. Pertama sekali. Alhamdulillah sebab saya dapat keputusan yang sangat mengembirakan. Terlompat lompat macam dapat dekan. Tapi, Alhamdulillah hampir dekan tu cukup buat saya rasa mmg banyak usaha yang telah saya lakukan dengan pertolongan Allah. Thanks god. Maha pengasih lagi maha penyayang. Sebenarnya. Sebelum saya dapat keputusan peperiksaan semester 5 ni. Saya pernah bermimpi tau. Dapat 2.33 . mmg hampa sangat dalam mimpi tu. Sebab .ok lah. Saya dah pun break dengan A. kalau korang ada tengok blog saya sebelum ni pasal A. dia Cuma kenangan je buat saya. Alhamdulillah. But putus cinta bukannya bermakna gagal jgk dalam exam.. yeaa, selalunyakan kalau putus cinta time na hampir exam ni. Bila gagal je. Ckp. Sbb frust tu ni la i gagal. No no no… gagal dalam percintaan bukan bermakna u and u semua akan give up dengan life uall. So far sebenarnya ia menjadi motivasi. Semangat juang taw. Alhamdulillah. Sem ni xperlu susah nak merajuk ke. Nak jumpa ke nak bazir duit call ke. Tu semua lagho je.. n tak beri apa2 keuntungan malah kerugiaan dan tambah dosa . semua tu kesilapan. Semoga saya jadikan semua tu pengajaran . so see now. Kejayaan dalam sem ni membuatkan saya betul2 bersemangat untuk terus berusaha dan sambung master. IN SYA ALLAH. Uall doakan lah untuk saya.. kalau boleh selagi boleh belajar saya nak belajar, hmm sambil tersenyum dan menghelakan nafaz lega. Alhamdulillah syukur. Anwy, see u next story .
Nulna

No comments: