Jan 30, 2013

Cameron

Alhamdulillah, terasa lagi kehangatan kegembiraan di Cameron.kenangan yang tidak akan aku lupakan. Thanks so much for my friends .



 
 
 
 
my kakak kakak bawa aku ke sana. Next destination >> ke Thailand. Wakaka. Entah jadi ke tidak. Anwy, frst of all, nak sgt ke MEKAH - Umrah pada usia semuda ni. Semoga aku dapat peluang ni. Doakan aku ya uall. Tentang tesis? Alhamdulillah sebab tesis aku setakat ni berjalan dengan lancar. Lau boleh next month dah boleh edarkan soal selidik tu. Aku na siap cepat2. Spya aku dpt fkos exam utk last semester at KUIM. Ya Allah , cepatnya masa berlalu. Aku bersyukur sgt diberi peluang utk menuntut ilmu. Kesilapan dulu. Mmg tak matang. Excly benda tu lah pembakar semangat aku utk jd terbaik n lebih bermotivasi. HAHA. Frust. Ok don’t thinks about this. Semuanya dah berlalu. And now, aku pastikan impian aku matlamat aku kembali seperti biasa.
Xoxo
Nulna

No comments: