Jan 22, 2013

Ready to Cameron

 
Mesti bila uall bkak blog aku ,uall rasa mcm ‘setia hujung nyawa’ kan?.. ihik. sambil baca layan la dulu lagu najwa latif tu.excly, Aku layan drama setia hujung nyawa. Tapi dkt ternet la. Boleh tahan la cerita tu. aku terus mgikuti cite tu hga episode 17.. now, tak sabar. Tak sabar. Tak sabarnyaa. Nak pergi Cameron.
 
With my friends. Aku sgt suka melancong. N sejujurnya aku suka melancong kat tempat2 yg best n jadi photogperrr akan keindahan tempat tu. Heee.
Terlalu indah dunia ciptaan Allah. So, dikesempatan ni. Aku teringin nak jalan seluruh Malaysia dulu sebelum g luar Negara. But, bulan 2 ni. Aku berpeluang ikut trip Melaka—perlis and Thailand. Dann aku xakan lepaskan peluang ni. Suka suka suka. Bukan apa. Last semester kan? Aku na byk kenangan  bersama sahabat2 aku.
 
 
enjoy
x0x0
Nulna

No comments: