Aug 6, 2013

Nak Raya dah

Hari Rayakan menjelma. yepi
tahun ni baju raya pilihan aku agak simple. baju kurung yang bersulam berwarna merah hati. Tudung puple lembut . masuk pulak kedua2 warna ni. Apa yang lain tahun ni. Ahli keluarga ku bertambah. dulu 6,... sekarang dah 7.. welcome akk ipar ku. hehehe.. semoga bertambah lagi..
tahun ni. ramadhanku di tempat kerja. ya ini kali pertama. aku sekarang tengah praktikal dekat kolej kemahiran tinggi mara ,ledang. jujur aku katakan.. mmg seronok keje kat sini. In sya Allah.
dah banyak program aku dah g. mendaki bukit broga, pergi AADK,Muar. Tazkirah, hari kerjaya di Sek, Seri Bali ,Chaah. next program in sya Allah. ke hospital mental, kem jati diri dkt lembaian danau n program di Hotel kat melaka.. huh.... semoga aku dpt input berguna (nampak keseriusan typo utk kali ini) wahahahaa
aku xbyk benda nak omong. anwy, raya2 juga.. ni lagi sehari je. 
terus bykkn beribadah k..

SALAM
xoxo

No comments: