Aug 14, 2013

Rindu KUIM

 Sememangnya KUIM yang di rindui. Dari frstme aku excited dtg ke KUIM sehinggalah penghujung final years.Aku ceritakan di blog aku ni. Suka, ketawa, Kecewa, ehh mcm2lah. tapi sepanjang kehidupan di KUIM aku banyak belajar utk jd lebih baik. heeee. Rindu sgt2. dengan kwn2 semua. Semoga korang sihat2 selalu ok!!!
 KUIM mmg cantik. tgk sahajalah design landskp kuim. meriah gituuu.. Time sesi tangkap gambar kenang kenangan.. aku rasa xckup puas nak belajar. hrp2 dpt smbung master. Aminnnnnnnnn...
 ni bestfriends aku di KUIM . dia byk mengajar aku ,. n buat aku terfikir tentang khidupan. smga sahabat aku ini terus mendpt kejayaan didunia dan di akhirat. Kemungkinan dia merupakan pelajar naib caunselor. mana lah taukan. DEKAN setiap sem. hehehehehe
 Audi Punjanga banyak kenangannya. Rindu pelbagai program di sini.... Rindu rindu lahhhhhhhhhhhh..
mereka,antara kwn2 di KUIM.. semoga kita dah bersua kembali. di hari Konvo ok..

Love uall

No comments: