Nov 3, 2008

perkhemahan perdana jati diri



Pada 30-2hrib pas..
Aku terlibat dgn PPJD..
Mcm2 yg aku dpt..mmg fun but vry tired..
Frst tm jd fasi..penat gak huhu



Kelam kabut..sesat jap..smpai gngu makck yg pakai kldr merah tu nak jalan..huhu
Keta ckg jd ganguan..hehehe..


Ni masa nak cr kwsan pling ok tuk aktv mlm tuk dak2 ni semua..
Bukan senang.yelaaa kwsan org..first tm lak tu aku kat situ..


Ckg2 pun joint pakai bju kurung msk kebun klpa swit nih..
Ye laaa blik sek truz kitaorg mghala kat sni..




Ni waktu ms mgrib..kitaorg msg2 bru lik dr aktv survavl..msg2 nak g mandi..n trus ke surau nk solat sama2 sblm kuliah malam..terpegun tgk suasana ketika tu



Ni suasana malam..sejuk beb…huh,
Tak nak tgkap lbh mlm2 mcm ni..nti nampk sat gmbr lain lak..huhu


Dlm tghari 2..santai je beb mkn kat sni…dgn panahan chye matahari yg mnjubkan..
Chye’y sihat utk kulit..huhuhuu



Sakit mata eden..tp tgkap je laaa..cantk pulak tgk macam ni..

Smpt tu tgkap gmbr tgh naik moto..mmbr aku leh brni lak joint aku klik klak pic huhu,,
Tak pasal2 terbabas msk semak karang..hehehe




Ni hasil keje dak2 ni..msa aktv berkmpln..aku rsa ni paling aku berkenan..
Kreatf..sat lain semua wat gmbr lembu..apa kes..hehe



Kmplan ayam..kratf dia lukis gmbr ayam..msa penerangan pun group diorg paling mantap..




Ni kes budakni kena denda..so diorg kena pusing satu padang ni macam burung…
Tapi tak dpt terbg2 pun..huhu

1 comment:

homosapiensz said...

wahhh...bestnyer jejalan survival camtu...
goodluck Cin...