May 6, 2010

pahang terus ke perak




salam,

Bsempena hari buruh.1MEI. dalam jam 7.30pg .bersiap2 dan bergerak terus menunju ke destinasi pertama.
rumah sahabat lama aku..nurilani adawiah.. yg sme2 mnunggu untuk melanjutkan pelajaran ke prgkt seterusnya..
sejak terpisah pada usia 10tahun.. 18tahun ada lah umur pertemuan pertama aku dengan dia sejak terpisah..
bpk dia tu kwn bpk aku.. so g la jmputan akak sulung yer kawin.. pas makan2 tengahari tu.. ayh aku terusbertolak ke perak.. memang tak geti penat.. pergi perak sbb bpk aku pngerusi kelab sukan.. seluruh felcra ada wat pertandingan merentas desa .pekerja2 laa.. aku n adk brdk aku lepak kat umah busu..
2hri 1malam la. sebab smpai umah busu pun dlm kul 6ptg..so time balik.mengila snap pic dkt sawah padi..huhuh!.jakun ker? haha,..tak dela.. teruja nak tangkp gmbr di sawah padi..yg sangat menenangkan..

enjoy soxmo ^_^
wsalam

2 comments:

Mr.Homosapiensz said...

kenapa wat blurr pic tu..xnmpk clear lak....anyway, best suasana kampung

NadhZ said...

mal, hehe..
tQ.. ala tak bpe pndai edit..
tu pun rmai pji..hehe
kata cntik..