Jun 1, 2010

sambung belajar

salam..

Pada 21 JUN ni.. 
selamat tinggal Johor ...hehe..macam nak pergi jauh je..
sebenarnya dekat je .MELAKA..
aku akan ke KOLEJ UNIVERSITI ISLAM MELAKA..
time spm dulu dapat gak kolej ni dalam jurusan Diploma kaunseling..
tapi sebab nak merasa pra-universiti atau lebih di kenali tingkatan enam..
so,aku memerah otak dan berkorban ke situ la.....alhamdulillah.. atas kejayaan STPM..
dengan pointer biasa2 jer.. sekarang aku akan menyambung pelajar ke peringkat ijazah
dalam ijazah sarjana muda psikologi (kepujian)..fakulti pengajian islam..di KUIM..
dan akan berada di melaka selama 3 1/2 tahun..
doa kan kejayaan saya ^_^

2 comments:

nabilah_2908 said...

welcome to melaka...hehehe.. :)

silap2 bloeh jumpa dgn sepupu sy...dia lecturer kt situ.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
KANTOI

NadhZ said...

ye keh?..waaa .. spe nme ek lecturer (sepupu awk 2)hehe