Jun 2, 2010

Kau Sahabat Kau Teman


salam,
aku pernah menangis tengok citer ni..
see u dipt.. pelakonnya unic.. n bienda..
lagu ni.. aku tuju untuk sahabat2 ku..
yang amat aku rindui
bibi,pika, alyn, syeikha,mai, syafiqa,ila, nani, fatimah,ani..
mereka semua ni..pernh mjdi sahabatku..di saat aku..sedih dan gembira.
fatimah.. 10tahun tidak aku temui langsung..
sekarang dia kat mesir... beruntung yer dia.. aku harap sgt dia tidak lupa.akan persahabat
yang pernh terjalin... ila?.. sekarang bakal sambung dgre BIM(engner eletrk).. nani,bibi,pika ..sme2 menunggu keputusan upu..and aku akan mnymbt dlm dgre psikologi.. syeikha?..dia dpt USM..tp tolk..dan berharap dpt pendidikan (amin).. begitu juga syafiqa..mai?.. masih mnugu jwpn upu..
ani?.. bekerja kat KL.dkt .sebuah restoren.. selepas berhenti dari FIM..
n alyn...dalam diploma di FIM... semoga kami terus berjaya.. di dunia dan di akhirat..

No comments: