Jun 2, 2010

Ya Allah!


salam sejahtera..salam 1malaysia

tangisan,.
penderitaan
kepedihan
kekejaman israel..
membuatkan semua umat islam prihatin..

..
Apa yang perlu aku lakukan?..
sekadar menitiskan air mata...
melihat kekejaman yg di lakukan terhadap saudara-saudaraku.....
tak senang duduk jadinya.
tapi apa yang perlu akan lakukan?
Doa adalah senjata mukmin yg paling kuat

pagi tadi seperti selalu..
aku melihat MHI..
tapi yang ini buat aku terpaku seketika..
dan dalam hati terus berdoa..

di mana..
keredhaan seorang isteri
atas kepermegian suaminya untuk membantu saudara-saudaranya
yang merintih kepedihan di sana...
kagum dengannya
anak-anaknya turut mencontohi bapanya..

semoga aku bisa jadi perjuang..
tapi bagaimana?..
aku hanya mampu berdoa
sesungguhnya
hanya insan terpilih
yang di anugerahkan Allah sahaja
yang bisa berlepas ke sana..

kepada sesiapa yg membaca..
AL-fatihah kepada mereka.. yg pergi..meninggalkan kita..terus berdoa..

wsalam,

No comments: