Sep 6, 2010

salam Syawal




Syawal dah xlama lagi.
tinggal 3 hari jer lagi . Bila nak cerita pasal bulan syawal ni.
Setakat ni, Belum ada memori yang terindah semasa BULAN ni Tiba.atau mungkin hilang ingatan jap ketika ni.Cuma, Kenangan berhari RAYA bersama kawan-kawan.
DAPAT duit RAYA. Setiap kali pergi raya kat RUMAH makcik-makcik yang berdekatan.
DAN kadang-kadang kenakalan ni,. 2 3 kali GAK datang rumah yang sama. SEBAB nak dapatkan
DUIT raya. PASTU kumpul.suruh parents MASUK BANK. hehe.
pastu excited! nak MASUK sekolah balik..1 lagi. pas berbuka. SUKA lompat-lompat main bunga API.
tapi tu dulu. Sekarang ni. excited nak beli baju RAYA lawa2. MAHAL2. sebab nak bergaya sakan..
MUKA yang suka menyusahkan MAK BAPAK . hmm, pape pun... 
Selamat HAri RAYA Aidilfitri kepada semua pembaca blog ni.
terutama kepada yang Rajin jenguk. Sebab mereka ada tinggal pesanan di cbox. ehehe.. Thankz.
love uall yang beri sokongan.jangan lupa jenguk blog aku di http://nadhz.blogspot.com
banyak karya karut mengarut di situ.
uhuhuhu.
SALAM Lebaran

2 comments:

nabilah_2908 said...

SELAMAT HARI RAYA buat Nadhz & family ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
LAGU RAYA FAVORITE

NadhZ said...

selamat hari Raya Nabilah. ehehe..