Oct 16, 2010

Dadali - Disaat Aku Mencintaimu

sebenarnya aku mengharap dia dalam hidup aku..
tapi aku rasa..
mungkin xperlu mengharap lagi..
huhu.
mengharap dia take care aku seperti mana dia take care org yg
dia sayang dalam hidup dia..
mungkin hati aku lembut sangat..
dengan pangilan sayang utuk ku..( baru mcm tu dah lemah)
huhu.. kuat kan hati!!..
seperti mana sahabatku kata.. Nad!! jangan mengharap pada sesuatu yang tak pasti
yeah!!!.. i know that.. huhu.
aku sedang berusaha ni..
aku dah suka dia sejak..
dia temui cinta dia dlu.
sbb time 2 rasa selesa dengan dia..walau baru kenal.
tp bila fikir. xmungkin!!.. dia disana. aku disini.aku biarkan.
dan doakan kebahagian dia..
ok...so skrg!!...nak jauhkan perasaan tu..
aku xmau lagi jatuh cinta...
tapi siapa aku??? utk berkata mcm tu kan?..
hebat sangat ke?.
sampai xmahu jatuh cinta.
cukup la..
mungkin ni balasan aku kot. sebab tolak cinta orang yang
menunggu ku... hmm, yer .. aku dah cakap kat dia.. jawapan untuk soalan yang dia tunggu tu akan aku bagitahu lepas habis exam..tapi .. sejujurnya.. aku xboleh terima cinta seseorang yang aku dah buang perasaan syg dan cintaku pada dia.mungkin jawapan ye ialah............. jgn tafsir dlu
biarlah.. seperti mana senior ku kata... wat pilihan yang tepat!.
haha.. mcm nak pilih calon suami jer...
xde makna yer.....
mungkin... aku akan terus tutup pintu hati ni..
cukup la.. hahaha..tunggu putera yang sebenar..
aku nak capai matlamatku dulu!!!.. itu yg haki..
go go go nadh.. do the best utk dgre ni..

tp lau dah pintu hti terbka tu..acp jela.. aku xsempurna.
bye2 cinta!!

1 comment:

Anonymous said...

maafkan sye...sye sgt bersalah wat awk mcm tu