Oct 10, 2010

huh,...


Alhamdulillah,..


dupdapdupdap.. 

Kuiz,test aku dapat full mark.. terutama p.malaysia.!! Xsabar nak final. Walau dalam hati ni. Mcm tkut jer..Hmm, dgn kepala agak berat nak pk banyak benda. Asgmt Sosiologi dalam usaha. Kes pembunuhan yang my group efc wat dah pun hantar semalam kat fakulti. Sekarang present syariah. Yang banyak KALI duk tangguh ..Sosiologi pulak pasal ketidaksamaan jantina n dot dot dot…… huhu. Kena ready awal2 utk soalan yang bakal di baling kat kitaorg nti. Haha..
Dalam kelas.. Aku suka dengan kewibawaan dan kesungguhan mr.john..  Dak  amat.. Dia sangt2 bersungguh.. walau agak nakal.. tapi bila ada jer aktvti n program kat kolej. Mesti muka dia ada .tp agak berbulu dengan dia. Sejak ecdent masa aku forum tmpoh hri. Dia kenakan aku dgn mata dia tu.. start stu. Aku kurang senang dengan dia.. tp masih rspect dia sbgai seorg yg agak professional... bagi mb girl.. aku suka dengan kepetahan, dan kegedikan miss Jijie.. dak wani.. walau kadang2 dia xtempu dalam kelas. Tp Bila Pn. Lemparkan soalan kt dia.. muka dia slmber dan boleh jawab dengan relevan yer….gedik?.. lain skit.. gedik dia xmgada..Cuma pandai mengenakan balik sesiapa yg nak mgarut dengan dia... Tapi aku amat risau dengan subj Arab.
Tp insyaallah.. aku ley buat yg terbaik. Tget untuk SEM 1. hanya 3.00 jer… sikit jer…
Dan aku harap tercapai. AMIN…

2 comments:

Anonymous said...

y not target 4.0. atleast bila down, u can still achieve 3.0+++. ape pun gudluck my cuzie.

love;
Ain

nadhrah mahbob said...

kann nicht la ain smpai ke 4.0..
huhu...
Angst wei nak final dah ni!!

thank u my sweet czen.
luv u..