Oct 11, 2010

Sakit


Sakit..Sakit.. Sakit yer kena ulser kat lidah.
Nak makan pun terseksa..
nak cakap pun. 
mcm dah tak betul.
kawan2 semua suruh letak garam kat situ.
tapi!! ngak MAHU laaaaaaa..
(huh, tgk la mcm mna nti)
baru 2hari yang lepas my sis pergi..
dan semalam dia hantar msg. " adik dah makan?"
terharu aku weii...
ingat dah lupa ke kan....masih tke care..
aku pun jawab " belum kak, nti sy makan lah"..
"tgk tu.. nti2.. makanlah dik.. ada biskut.. akak ada simpn tuk adk kat dalam almari 2"..
yela2 kak.. hehehe.. thankz kak...
tp hakikatnya dah 2 , 3 hari ni.. aku xmkn.. skali je dalam shari...lepas tu berlapar la time mlm.
pndai la kunyah2 biskut ke apa ke kan... huhu..
nak wat cam mana... sakit yang ku rasa ni..
aku je yang rasa... huhuhu..  So, biarlah .. asalkn aku dpt elak dr mrasa skit ni..Kali ni bila dah merasa sakit. kena tngung sendiri lah. 
kalau x... mgadu saja pada mak ayah kan.
tapi tak usah bagi diorg risau. lagi pun bapak ku akan ke sarawak 2 minggu ni . urusan kerja.
nampknya xbalik ag la aku minggu depan . uwaaa :(


No comments: