Dec 7, 2010

hapy berday jeff





dalam 4 orang jejaka di atas ni siapa yang paling hensem?... hehehe... ofcouse la .... rahsia.. haha
jeff!! seorang kawan yang sgt2 baik dan begitu mgingati kwnnya... tapi rasa teruk pulak. aku jarang ingat dia.dia yang selalu duk tego aku.. huhu..yea!!.. dia sentiasa mengikut perkembangan ku...dan mengenali aku..dari cerpen ku...sampai ke indon cerpen aku yg hodoh tu.. haha.. ok dia sekarng mghabiskan masa di hospital apa tah.. tgk??.. betapa pelupa ye aku.... bila dpt contact ja dia balik... aku akan bertanya soalan yg mgkin dia penat nak jawab dah.... aku lupa tmpat stdy dia..yg aku tau kat indon. apa tah nama universitas tu. tp dia bakal doktor..otwy amik master... ada masa free jer. dia msti akan berbalas messge kat fb aku ni...
time berday aku pun.. dia siap bg video berday khas.. so sweet... rindu pulak kat dia.. haha...
ok... so, kesempatan ini..aku nak ucapkan

YANG KE 21 Tahun
 di lahirkan pada 1 dec 1989

semoga panjang umur jeff..n dmurahkn rezeki.
(nak wat kek betul2 ..jeff kena dtg johor la yep)
hehe.. seorang jejaka cina yang sangat rapat dengan kawan2 yg berbgsa melayu.
so, uall dah dpt tau.. siapa jeff kan..
ok jeff.!! gdlucks.. miss you la.. 


p/s : tahun ni, aku adalah kwn yg paling teruk utk shbt2 ku. sbab aku lgsung tidak teringt berday kwn2.mahupun sahabat karib.. yg terlampau rapat!!.. sampai aku sgaja pura2.ckp ngan diorg yg aku tidak lupa.
huhu.. sory la beb,. 

No comments: