Dec 8, 2010

salam Maal hijrah





SALAM ,
MAAL HIJRAH untuk pembaca blogku

ok, setiap kali tahun baru. mahupun maal hijrah ni... kita akan terbiasa dengar soalan ni

"wei, apa azam baru ko ek?"

ok..azam baru?.. ermmm, xsemestinya maal hijrah or tahun baru. kita mula sibuk memikirkan........

"apa azam baru aku?"

sebenarnya, kita boleh je kot letakkan azam baru pada setiap hari apabila kita tersedar dri tidur..
cara aku.. sebelum tidur aku maafkan semua orang yang menyakitkan hati aku atau sengaja menyingungkan perasaan aku dan sekutu dengannya la.
.so, bila bangun.. stel masalah. btpe duk pendam ,sakit hati. 
penat jer otak!!. cara aku... ko nak kawan ngan aku.. kawan la.. kalau nak lupakan aku lak..lupa cepat2!! yg penting bukan aku yg lupakan ko..

n kalo nak kawan ngan aku jangan hipokrik sudax.. nak berahsia itu ini ke. pembohong.
manis dbibir .. sdap jari mnaip ..em buang la angan2 nak kenal aku..

nak tahu ke azam baru aku?

xpayah la tahu.. bila dah tertunai nanti.. aku akan ceritakan .terima kasih membaca =)


No comments: