Jan 7, 2013

Tak sabar !!

 
esok kena present bab neuron. my god! speaking ke. haha.
wish me luck uall. speaking i plat skit noo.
wakaka..tp usaha gigih. kasi lembut lidah..
 
alhamdulillah, budak baru dalam rumah ni sgt funny n meriah rumah ni.aku happy sgt. sebab skrg aku dah tersenyum kembali. senyum mcri sinar. ececehh..buat masa ni. if ada yg bertanya. i say not time nya kot. kahkah. fokus goal now!!
stady. insyallah. dpt kerja nnti.dtg la dia.
bak kata cikgu fbret i. Mr. F.
"insyallah, ko dah kje .stdy bgus. msti rmai nak buat kau jd menantu".
wah duh. aku akan igt smpai bila2 Mr.F
aku akan berusaha gigih utk hapykan my parents. hehe
copy pic frm google image.
 
now! so excited nak habis stdy. pkai bju konvo. n kerja kerja kerja...
i have money. n mulakan hidup baru dredhai Allah.
 
xoxo
nulna
 
 

2 comments:

Unknown said...

Wahhh bestnya dah nak habis belajar , saya baru nak smbg belajar baru, huhu

nadhrah mahbob said...

hi, yeah tahun ni hbis lah :) and gdluck for ur study yea