Jul 3, 2013

Workholic ke?

Salam 1 malaysia. well hello. dah sebulan aku praktikal kat KKTM.
seperti aku menuntut ilmu di KUIM. pejam celik. 3 tahun dah. sama juga praktikal kat sni. bru je rasa sesi pengenalan dengan staf2. sekarang dah exped mcm2 hal dlm HEP. dengan students yg mcm2 ragam. excly, aku xakan pernah lupa pengalaman terindah ni. dan adakah aku ni workholic?
heluuuu. kalau workholic. sempat ke nak berblogger ni ek?
ok. kalau korang nak tahu. mmg hampir sebulan lebih aku x berblogger. now, rasa mcm bersemangt sekejap *_* sekejap je taw. itu pun sebab nak isi masa terluang ni. lau jd workholic sgt. mmg kruihhh aku di buatnya. tp see. makin semangat. sihat walafiattt. tp mngu lepas. smpai 11.oo mlm bru aku balik rmh. smngu xtdo cukup... bgun pg . pergi kerja. trus pdang fc. taip tu. wat inventori. teori. tgu klien. bg inventori kat klien. bg bimbingan. n mcm2 hal lg.. ni bru praktikal. how i do tme real working ek? ok la.korang semua apa citer ek skrg?.
kongsi2 la. kan kan.
 
gosip*
aku baru je add si klon hafiz hamidun tu. nak wish thanks for him. sbb dia tlg aku chek my english for thesis. uwahaha. suka dia ke? no. buka suka dia. tp suka HAFIZ HAMIDUN .
haha. ok. cukup la tu kan..
 
 
Saya bukan workholic
 

No comments: